midsommar!

hello igen , i torsdags eftermiddag åkte jag älskling o familjen ner till stugan, skulle fira midsommar! det va väl trevligt, på kvällen åkte jag, malin, matthias o älsklingen till olofsbo o kolla runt lite, det va jätte skönt i vattnet! blev riktigt sugen på att bada, i falkenberg va det skit kallt! :o

sen fira vi midsommar som vi brukade, gick en stund på "gatan" inte jätte skoj, men träffade väl en del roligt folk ! :) sen lördag va det ju midsommar pokalen! vilka vann? JO BARNEN! haha.

sen på söndag åkte vi hem, jag följde med älsklingen hem o stanna tills ieftermiddag.. igår låg i hestra o sola typ hela dagen, skit varmt, bränt mig :/ menmen..

idag va älsklings mor,far jag o han själv i jönköping o skulle bessa hans traktor, så jag o hans mamma gick inne på ÖB i 1,20h haha, vilken skit affär, men mkt intressant.. köpte avsminkningsservetter o lite saker till mamma.
köpte även VEETs hårborttagningscreme. det funkade ;o haha våågade bara testa på ena benet, men fan det funka ju xD satt på i 5 min o sen allt hår borta!

jag rekomenderar den verkligen!! så här såg den ut!!



/ SOFIA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0