det är över nu .

idag har jag jobbat, det va väldigt varmt. fick typ 10000 olika upgifter kändes det som, menmen det är väl bra och göra olika! :) sen när jag sluta vid 1 tänkte jag åka hem till älsklingen och överraska honom, det kan man säga att han blev. haha. skoj min! så va med älskling en stund idag. han grejar med sin VOLVO -.- haha, sen åkte jag hem därifrån vid halv 7 i racer fart för farfar skulle komma vid 7 o klippa siig. stressigit jAA!.
imorgon får jag se om jag jobbar, brors på vad far min säger.




det är över nu , nu ska jag sluta trycka ner på mig sjäv och ta tag i mitt liv!
jag är bra, inte dåligt.
jag är söt, inte ful.
jag är värdefull, inte ovädefull.
jag är betydelsefull, inte o betydelsefull.
jag är älskad, inte hatad.

ni som säger emot får väl göra det då. men nu ska jag bli bättre på att tycka om mig själv för jag är faktiskt unik på mitt eget sätt..

på torsdag blir det falkenberg! underbart. hoppas få roligt.

/ SOFIA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0