semester!

haamen , varit i stugan i en vecka nu med älsklingen. varit helt underbart :) åkte ner förra fredagen med sanna, marie, jessica o älskligen, blev till att ha trevligt o sen typ åka ut till glommen på kräftfestivalen, va sjukt nice! lördagen såg lika dan ut :)

sen kom mamma o pappa ner å¨söndagen o syster åkte hem :/ men sen typ badat, solat lite varit i stan kollat film o myst :) även va vi ute på golfbanan o slog lite :) gick helt okej.. sen dagen efter tyckte jag pappa o stig att mina klubbor va för korta så åkte o köpte typ massa nya :) o en ny bag så älskling fick min gamla :)

nu ligger jag o min snygging i sängen o kollar lite film :) sen på söndag ska jag åka hem till älskligen o va där i en vecka :) har även köpt ett par tränings/löpar byxor o två t-shirtar så nu ska jag börja träna :D wiohoo .

puss på livet ! :D jag lever i en dröm :D hihi . '

älskar min stiiiig (L)

sofia & sabina bjuder på gammal bild på mig o min sötis som åker till italien imorgon :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0