dålig uppdatering!

dålig uppdatering jag vet, men jag jobbar ju så hinner knappt sitta vid datan.
i helgen va emma,sale o alle här o älskling med såklart :)vi grilla o sånt hela helgen o va vid stranden! sjukt nice o trevligt!

jag o älskling ska även börja träna massa nu, har gjort 4olika träningsscheman som vi ska göra varje gång vi är, :)

åkte till älskling en stund igår efterjobbet, va lite social, hjälpte han o måla ladugården lite grann :) men sen eftermaten somna jag i hans knä för jag va så trött :$ så fick inte köra hem själv så älskling fick följa med hem :) så vi gick upp vid 9o idag o han körde mig til jobbet sen hem o måla igen..

ikväll ska jag mamma o  syster till jönköping o kolla på bio, ska kolla på nya twiiligt :) wihoo!

imorgon vet jag inte omde blir jobb, men eftermiddagen ska tillbringas med älskling o hans mamma :) ska åka till gnosjö, second hand kolla lite.! ska bli spännande, aldrig varit på second hand innan!

sen på fredag är det sommarfest med jobbet hos farfar...

o på lördag är det  den 10 juli, vilket betyder att jag o min underbara älskling har varit tsm i 8 underbara månader!!!
jag älskar dej min sötnos!! <3

// SOFIA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0