fredags mys!

började med att åka till skolan va inne halv 11.. sen började jag klippa luggen sen slinga slingan. klippte även topparna lite.. blev väl bra..

men gud som jag ser ut, känner mig som en jävla bebis! :o ångrar mig som fan! men vänjer mig väl om ett tag och som tur va växer det ju ut..

så blev det med luggen, slingan syns inte så mkt!

så ville jag gjort först, men fick inte permanenta mig :(



följde med älskling hem efter skolan! vi kollade film och myste :) massa bra!
imorgon kommer nog my förhoppningsvis till mig om hon får för sin mamma! :)


bye!

Kommentarer
Postat av: Aleck

Haha "känner mig som en bebis" hahaha

2009-11-23 @ 00:10:30
URL: http://,,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0