jahop.

hej everybody!

inte skrivit på ett tag, varit väldigt upptagen. och blir sviken hela tiden.. känns underbart..
tur att stig älskling och my gumman finns i mitt liv..

aja lucian i skolan gick ju sådär, svimma ju två ggr i veckan innan lucian så kände mig dålig efter första framträdandet så ville inte riskera att svimma igen så va inte med på andra. men sjukt nervös va jag! och my sjöng finast!


kan man kalla ngn vänner om man skiter i en? typ säger en sak men sen skiter fullstänndigt i en sen när den lovat det och sen umgås utan en? är det tacken för man alltid ställer upp så får man bara skit! jag börjar bli så jävla trött på erat beteende nu. bara för jag tog steget och gjorde va jag ville, så äkta vänskap bryts inte för att man "flyttar".

imorgon åker jag och min familj till sälen! ska bli skönt att komma bort ett tag och få tänka på vad man egentligen vill och inte.. hade ju inte tackat nej till en lägenhet i stan asså, fyfan va underbart och slippa skiten här hemma..

igår sov älskling hos mig tills idag, vi kolla film och myste precis hela dagen! :D förutom typ en timma när han tvinga mig att starta moppen så han fick sladda lite-.- . haha men då åkte jag och sabina pulka :) najs!!:D

vad fan händer på nyår då? tips, förslag JA TACK!

aja ha en bra jul alla :)

GOD JUL!! :D

Kommentarer
Postat av: Myy<3

Men lilla pluttan<33 du betyder mest och ja finns alltid här för dig, du och ja ska ju bo tsm och du ska ha en as ful bil men va fan min är snyggg:D Hihihi på nyår får vi nog vara med robin tror ja han snackade om det i alla fall:D hhihihih du är saknad hjärtat<33 Din eviga vän<33

2009-12-20 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0