5 december

jaha . inte skrivit på ett tag, men haft fult upp verkligen!!
idag har jag färgat min systers hår, det gick bra! hoppas på att hon blir nöjd.  i förmiddags hjälpte jag mamma på julmässan i mossebo också. ikväll blir det julbord med jobbet.. får hoppas det blir roligt! :)

kunde inte träffa älskling i helgen heller ju :( han har ju köpt bil så han grejar med den så hoppas den blir klar snart och han blir nöjd :) hihi ..

asså jag vet inte vad jag ska skriva i bloggen riktigt, men ni kan ju alltid komma med förslag!?!



// sofiiproppen 


Kommentarer
Postat av: philip

en riktig fin blogg;)

2009-12-09 @ 20:46:23
Postat av: mariana DG

söt :)

2010-06-11 @ 16:02:31
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0